tisdag 7 september 2010

Du har nyckeln.../ You own the keys...

till våra hjärtan ♥
Igår kom det äntligen! Paketet fullsmockat med godbitar ur Primas nya serie "Fairy Flora".
Satte mig genast för att skapa med dem men tro mig! Det finns papper ur den serien jag bara inte kan klippa i...De är så otroligt vackra! Precis min stil ;)
Så det fick bli en ny LO som jag monterat på en canvas deep edge ram. Hittade ett fantastiskt kort på vår dotter som passade bra i färgerna.

Ha en bra dag! :)

*************************************************************'

.....to our hearts ♥
Yesterday it finally arrived in my mailbox! I ordered som goodies from Primas new collection "Fairy Flora". Well it´s new to us in Sweden anyway ;)
I sat down immediately to create with them but believe me, there are papers amongst my new stack I just couldn´t bare to use my scissours on. They are sooo beautiful, precisaly my style.
I decided to create another LO of my daughter wich I placed at a deep edge canvas frame.
This is the result. :)

Have a great day! :)





11 kommentarer:

  1. Riktigt snygg Louise!! Du har även scrap i Dig vännen även om detta är en tavla <3

    SvaraRadera
  2. Men hallåå! Supersnyggt Fru Fraenell! Och så lik lilla Signe är sin mamma :-)

    SvaraRadera
  3. ooooooh baby så snygg LO ♥
    Men med ett så vackert foto och så underbara papper och en toppen Louise kan det ju inte bli nåt annat ;)
    Kram kram och du förgyller min blogg ♥

    SvaraRadera
  4. En vakker LO, Louise!!
    Nydelig mønster ark og herlig blomster pynt!!
    Super søt datter du har:-) Flott punch du har brukt også.

    Ha en fin tirsdag!
    Klem Laila.

    SvaraRadera
  5. Lika fin LO som dotter. Har hon nog efter sin mamma (ja okej J - lite efter dig med då) ;))) Jag har sett hur fina de andra du gjort är på dina väggar och är helt säker på att denna sitter lika fint. <3
    Kram kram Lena

    SvaraRadera
  6. Men jag tror jag smäller av......så sjukt jä..la fint!!(sorry för svordomen) Jag blir ju helt mållås av dina LO:s,dom är så detaljerade att jag skulle inte ha förmåga att komma på hälften ens,men så är ju du pysseldrottningen och jag mera pysselnarren!! *hi hi*
    Såååååå Lojsan färger och dekos....vilket ju är lika med ....sååååå snyggt!!
    Jag är så sugen att testa ett sånt där kort som du brukar göra,men jag vet då rakt inte var jag ska hitta det,vet inte vad kortet heter heller,tror du har utlovat en tutorial på det(?). Det blir som en "flärp" som faller ut från kortet när man viker ut det....obegripligt beskrivet kanske? *ha ha* Du kanske har ett korrekt namn.....det lär ju inte heta "flärp-kort" misstänker jag!!! =)

    Stora kramen till dej min goa gummsa!!

    SvaraRadera
  7. Ohlala!!! Milde värld så snyggt! Prima har såååå mycket underbart och så du får ju alltid ihop det såååå snyggt!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. OMG, vilken ljuvlig LO! Då syftar jag så klart både på motivet och skapandet ;o) Helt bedårande färger och detaljerna får du som vanligt att passa som handen i handsken. Fortsätt att göra tavlor och LOs.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  9. Woww that is really wonderfull Louise! Love the picture!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  10. svar: Blev osäker nu om jag sett dej göra ett sånt jag menar?? =) Nä det va inte det du redan har en tutorial på,det är ett kort som ser ut att vara 15*15,men när man viker ut det så blir det som en 15*15 yta som faller ut oxå.....usch va det va svårt att förklara vettigt då *ha ha* Hittade inget sånt i din blogg nu,men det kan ju ändå ha varit där innan bloggbytet kanske....jag kom ju just på att jag tjuvkollade ju din blogg låååååångt innan jag hade egen blogg och innan jag tordes skicka dej en kommentar!! =)Måste kolla runt å se vad kortet kan heta.... Lovar tala om när /om jag hittat det så du slipper fundera över min usla beskrivning!!
    Kramen stumpan

    SvaraRadera
  11. mer svar...: Ha ha hittade det på Petras sida......hennes sista inlägg med sjöjungfrun...,suckar lite över mitt förvirrade tillstånd!! Nåja det har varit extremt på jobbet ett tag med nyinskolande 09:or....skyller på det!! *hi hi*
    men jag vet då inte vad det heter ändå...men nu vet jag ju att jag kan fråga Petra så kanske hon har ett namn på det!! =)

    Kram kram igen

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥